Jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia?
Szczegółowe informacje dotyczące statusu zamówienia znajdują się w Panelu Klienta. W przypadku zakupów bez rejestracji, zapraszamy do kontaktu telefonicznego lub za pośrednictwem email.
W jaki sposób mogę anulować zamówienie lub dokonać w nim zmian ?
Zamówienie można łatwo edytować lub anulować w panelu Klienta, po zalogowaniu. W przypadku braku rejestracji w naszym sklepie prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny.
Czy wysyłacie paczki na postawie potwierdzenia przelewu?
Nie, aby paczka mogła zostać wysłana, musimy zaksięgować wpłatę na naszym koncie.
Czy wystawiacie faktury VAT?
Tak, wystawiamy faktury VAT.
Czy mogę dokonać zakupu na raty?
Nie prowadzimy sprzedaży ratalnej
W jaki sposób mogę dokonać zwrotu towaru?
Aby dokonać odstąpienia i zwrotu towaru, należy skontaktować się z nami w terminie 14 dni od momentu otrzymania towaru, bezpiecznie zapakować i wysłać zwracany produkt na adres naszej firmy: