Pytania i odpowiedzi

Jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia?

Szczegółowe informacje dotyczące statusu zamówienia znajdują się w Panelu Klienta. W przypadku zakupów bez rejestracji, zapraszamy do kontaktu telefonicznego lub za pośrednictwem email.

 

W jaki sposób mogę anulować zamówienie lub dokonać w nim zmian ?

Zamówienie można łatwo edytować lub anulować w panelu Klienta, po zalogowaniu. W przypadku braku rejestracji w naszym sklepie prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny.

 

Czy wysyłacie paczki na postawie potwierdzenia przelewu?

Nie, aby paczka mogła zostać wysłana, musimy zaksięgować wpłatę na naszym koncie.

 

Czy wystawiacie faktury VAT?

Tak, wystawiamy faktury VAT.

 

Czy mogę dokonać zakupu na raty?

 Nie prowadzimy sprzedaży ratalnej 

 

W jaki sposób mogę dokonać zwrotu towaru?

 Aby dokonać odstąpienia i zwrotu towaru, należy skontaktować się z nami w terminie 14 dni od momentu otrzymania towaru, bezpiecznie zapakować i wysłać zwracany produkt na adres naszej firmy:

Karol Orlikowski OR-MED                                            
ul. Wyspiańskiego 3/5                                                  
42-208 Częstochowa 
 
Procedura zwrotu została opisana w zakładce zwroty i reklamacje
 
 
Znalazłem błąd na fakturze lub wśród zamówionych produktów, w jaki sposób mogę rozwiązać ten problem ?
 
W przypadku błędnych danych na fakturze lub w razie naszej pomyłki przy pakowaniu zamówienia, prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny. Niezwłocznie rozwiążemy problem.
 
 
Gdzie znajdę dane firmy i dane do przelewu ?
 
Dane firmy oraz numer rachunku:
Karol Orlikowski OR-MED      
ul. Wyspiańskiego 3/5  
42-208 Częstochowa
NIP: 9492039885   
 
Bank PKO BP
12 1020 1664 0000 3502 0563 5695 
        
                                                                                                    

 

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl